onsdag den 1. april 2015

Ler - Påske



Eftersom det er gået hen og blevet påske, og min bedre halvdel har beklaget sig over mangel på påskepynt herhjemme. Blev jeg enig med ungerne ombar vi skulle lave noget påskepynt til deres Mor. 

Efter mit kakkel projekt, som var noget af en udfordring, ifh til at få leret rullet ud på en god overflade, var jeg lidt nervøs inden vi gik igang. 


Alle har fået ler, og vi begynder så småt at få det æltet godt igennem. 
Jeg ville forsøge at lave en hyggelig påskekylling i ler. 









Syntes egentligt den er blevet okay! Jeg kan godt se den ligner en slags kylling:)

Ved ikke lige helt hvordan jeg skal få lavet nogle vinger.. Hvis påskekyllinger har vinger? Det ved jeg faktisk ikke.. Jeg tror jeg vil forsøge at gravere lidt i leret, for at se om jeg kan give det lidt liv på den måde. 




Så er der påske :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar